Вчені зясували, чому люди цілуються з закритими очима.

295

Чоловіки, жінки і навіть діти часто закривають очі під час поцілунку. З якої причини вони це роблять, йдеться в статті, опублікованій в Journal of Experimental Psychology.

За заявою фахівців, людина закриває очі під час поцілунку для того, щоб вони не заважали головного мозку обробляти інформацію, яка надходить при стиканні губ. Мозок людини не може займатися більш ніж двома речами одночасно. Відкриті очі заважають людині відчувати дотик, це стосується не лише губ. За заявою вчених, в той момент, коли людина пильно спостерігає за предметом або займається зоровим пошуком чого-небудь, він може не відчувати дотиків до тіла.

16 студентів-добровольців повинні були одночасно вирішити тактильну і візуальну завдання. На екрані перед добровольцями виводилося багато букв, вибрати з яких випробувані повинні були лише певні. У той же час до рук учасників експерименту вчені приєднали вібратори, що включаються в ході виконання завдання.

Експеримент показав, що чим складнішою ставала візуальна завдання, тим гірше студенти сприймали тактильні відчуття. Випробовувані відзначили, що в ці моменти їх руки немов німіли, тому вони слабо відчували вібрації та інші сенсорні стимули.

Дане дослідження підтверджує, що візуальне спостереження заважає людині повною мірою сприймати відчуття від дотику. Це пояснює закриття очей під час поцілунку. Людина намагається в повній мірі відчути дотику губ.

Подібні результати, за словами дослідників, говорять про те, що практика використання тактильних сигналів в пристроях, що забезпечують безпеку пасажирів у автомобілях та інших засобах пересування, є помилковою – якщо водій буде концентрувати увагу на дорозі, то він просто не відчує вібрації керма або педалей. З цієї причини британські дослідники радять автомобільним компаніям повернутися до практики використання звукових сигналів, на які подібне “приглушення” майже не діє.

попередня стаття83% батьків не знають відповідей на запитання дітей про науці.
наступна статтяБлиск для губ Lacquer Gloss від Shiseido.