Шлюзування на новосибірській гес. Екскурсія влітку 2021 року

Туризм та відпочинок » цікаві місця новосибірська

Шлюзування на теплоході давно бовталося у мене в списку місць, де б хотілося побувати в новосибірську. Квитки купили онлайн і 30 липня з ранку поїхали на електричці на річковий вокзал.

При посадці ми відразу ж пішли на верхню палубу, щоб було все видно навколо. Вид на річку з борту теплохода, поки не відчалили.

Відчалили, йдемо по обі. По правому березі подекуди зустрічаються пристойні на вигляд набережні.

Заявлена екскурсія по річці звелася тільки до розповіді про мости. Не вистачило мені інформації. Витончений і повітряний бугринський міст.

Промислові пейзажі жовтневого району.

Залізничний міст на кузбас. Виявляється, у нього є назва-комсомольський. Побудували його в дуже стислі терміни, всього за рік. Країні потрібне було вугілля.відкриттям для мене була наявність на лівому березі мікрорайону, що виходить на річку. Прекрасні види з вікон круглий рік! потім вже подивилася по карті, це північно-чемський житловий масив.

Покинута біла будівля серед прибережної зелені. Цікаво, що там було?

Проти течії теплохід йшов повільно, на нижній палубі народ пив пиво, а на верхній відсипався на шезлонгах. Велика частина пасажирів купила тур туди-назад з відпочинком на базі в бердську.

Ще вид на новосибірськ і залізничний міст.

Андрій встиг поскучати, поки його дружок садиковський теж лежав на звільненому шезлонгу. 😉 нарешті, через дві години від початку шляху, входимо в шлюзовий канал.

На початку каналу багато відпочиваючих і купаються.

Ближче до шлюзів берега каналу одягнені в бетонні плити.

Перед шлюзуванням близько півгодини чекали проходу зустрічного теплохода, пришвартувалися біля бетонної стінки.

Пройшов великий білий теплохід, капітан помахав нам ручкою.

Шлюзування-процес не швидкий. Тут вже екскурсовод базікав, не замовкаючи. Але було враження, що працює на цьому маршруті він вперше. Ще коли ми проходили під мостами, він говорив: “ми пропливаємо по мостом таким-то”, потім, вже в першій шлюзовій камері, знову видає “ось, ми пропливли під автомобільним мостом”. Тут хтось із команди теплохода не витримав, поправив його.- ой, вибачте! мені зараз сказали, що теплохід ходить, а не пливе…вид з останньої шлюзової камери:

Виявляється, над останніми воротами шлюзу є залізничний міст. Якраз перед нами по ньому пройшов маневровий електровоз з парою вагонів. Потім цей міст засувається на берег.ще цікавим відкриттям для мене було, що у останніх воріт немає стулок. Вони не відкриваються, а йдуть вниз, під воду.

Вийшли в море, на простір.

Від шлюзів хвилин за п’ятнадцять дійшли до старої пристані в бердську, там і закінчилася наша подорож.

плюси: прокотилися по обі, подивилися шлюзи зсередини, дізналися про будову наших шлюзів, це було цікаво. мінуси : на верхній палубі не завжди було свіже повітря, вихлопні гази час від часу псували враження. І непрофесійний екскурсовод. Сама часто повторюється його фраза:”а подробиці ви можете подивитися в інтернеті, там все є”.

Оцінку екскурсії я б дала не вище четвірки за п’ятибальною шкалою. Але об і наше обское море в нежаркий літній день прекрасні!

Показувати спочатку старі

тася бася (01/10/2021)

Міражиз бердська ми на таксі до академа доїхали, нам не треба було назад в місто.

попередня стаття«Бунтарський дух прокинувся»: у Кейт Міддлтон на руці зявилася тату у вигляді квітки.